U als manager

Herkent u dit?

  • Ik moet coachend leiding geven. Maar ik heb geen tijd om al mijn medewerkers ook nog te coachen. Laat ze zichzelf maar coachen. Ik ben al blij als ik de tent draaiende kan houden.

  • Er moet wel geld verdiend worden! Anders héb ik straks helemaal geen medewerkers meer.

  • Als ik een opdracht geef, worden ze chagrijnig: dat kunnen we zelf wel, we zijn geen kleine kinderen!
    Maar als ik dat niet doe, zitten ze te wachten tot ik ze zeg wat ze moeten doen

  • Ze zeggen 'ja', maar ze doen 'nee'


U wilt

  • Klanten winnen, hebben en houden
  • Medewerkers die daar hun best voor doen
  • Het nodige inlevingsvermogen en sensitiviteit van uw medewerkers. Immers: dat is van groot belang bij klantgericht werken.
  • Zelfstandigheid, initiatief. pro-actief handelen van uw medewerkers, een mede-verantwoordelijkheid-dragen.
  • Geen lange coachtrajecten, maar flexibiliteit en resultaat
  • Kortom: uw mensen ondernemender hebben.
  • Dus: liefst coachen ze zichzelf daar in.



Wat betekenen samensturende medewerkers en dito teams voor de bedrijfsprestaties?
En wat voor de manier van leidinggeven?

 

Hoe krijgen we dat voor elkaar?>>

 

Statement 3

-   We leveren kwalitatief
    hoogwaardig maatwerk

    en professioneel vakwerk

 

-   We maken latent talent wakker

    en brengen dat in beweging    

   

 

Statement 1

-   We versterken en verbeteren

    de prestatie

 

 

    Graag vrijblijvend
    een oriënterend gesprek?
    Of nadere informatie?

    Een offerte wellicht?
    U kunt dat telefonisch
    of via het contactformulier
    aanvragen

 

^ Naar boven